уторак, 10. новембар 2009.

Ko čeka, taj dočeka! ;)

Mudar je naš narod ;) 


Sva sreća, pa sam po prirodi strpljiva..
A ovih nekoliko poslednjih sedmica, čekala sam i čekala.. ali sam i dočekala.. prvo, da Nini i Duci prođe rođendan, pa da konačno mogu da krenem sa pokazivanjem ;) zatim, da draga Isi, neće se ona ljutiti ;o), završi slike, pa da imam materijal da napravim ovaj blog.. a sada, nemam vremena da dovršim postavljanje slika, jer je već dosta kasno, a i već mi se jedan post nekim čudom sam izbrisao?!?.. a baš sam bila lijepo sve sročila... bitno je da sam počela.

Ovo je Anin šal. Vuna 80%, ostalo akril. Šljokice su prišivene samo na krajevima.







Uz svaki šal, obavezano, ide ukrasna zihernadla, sa dodacima. Uz ovaj, to su loptice koje sam napravila od iste vune. 






Uz Ninin šal, ide ruža.

Нема коментара:

Постави коментар