уторак, 10. новембар 2009.

Broševi



Pored šalova, broševi su moja velika ljubav. I to, u svim varijantama, od svih materijala, u svim bojama ;) 

Do sada, pravila sam broševe od satenskih traka, u kombinaciji sa vunom i koncem. Neke još nisam slikala, ali čim to završimo, slike će biti postavljene. 

Ovaj crveno-crni broš mi je naročito drag. Njega sam napravila kao ukras za bijeli šal, mada ga nosim i samog, na kaputu. 

Sledeći broš koji planiram napraviti je broš od žice, u kombinaciji sa perlicama, i kamenčićima. Još ne znam da li ću uspeti da ideju sprovedem u djelo, ali i inače sam entuzijasta, tako da se ne brinem. 





Ovo je prvi heklani broš koji sam napravila. Kombinacija tamno zelenog i bijelog konca.. u sredni, kao detalj, dugme. Može da se kombinuje uz razne stvari.. super ide na tanke jaknice... mada, ljetos sam ga  nosila na bijeloj haljini, i odlično se uklopio.. znači, ide i na haljinice ;)



2 коментара:

  1. Di, najbolja si! nemoj da se menja, to sto radis je extra i dokaz da prave vrednosti jos uvek traju i trajace kao i pravi ljudi!ljubim, ljubim:)

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je predivno.Pogledala sam svih ovih nekoliko postova koje si do sada objavila,al komentar ostavljam ovdje,jer mi se ovaj šal i broš najviše sviđaju.Svaki sam za sebe je već poseban,ali zajedno tvore jednu prekrasnu cjelinu.Već vidim da ću uživati vraćajući se na tvoj blog!

    ОдговориИзбриши