среда, 11. новембар 2009.

Happy when...♥



Danas je bio dan u znaku Happy when...♥! i bio je lijep :)


Čak sam imala i dvije porudžbine, za dvije male bebice ;) jedan roze i jedan plavi šal. Sad moram da smislim odgovarajući ''pattern''...


Dok ne postavim sve slike, koje sam zamislila da treba da se nađu na ovom blogu, biće malo nejasna priča..



Model: Ivana Đurić




Evo, recimo, ove tri slike (zapravo četiri, ali tri rada): vremenski totalno odvojene... Zeleni šal je najstariji i njega sam plela prošle godine.. kao komplet, ima i zelena kapica, ali nju nisam slikala... možda ću..





Heklana ogrlica.. ljetna varijata.. nju sam pravila u junu.. tako mi je žao što nisam slikala sve kuglice zajedno pre nego sam ih nanizala, jer su preslatko izgledale...

E pošto su i radovi izmiješani, i komentar za prvu sliku je na kraju... to je moj šal, koji sam sama sebi poklonila kako bih dobila inspiraciju za druge ;)

Нема коментара:

Постави коментар