среда, 9. децембар 2009.

Rajf&ŠLUS! by Di&Nina


Dok ne napravimo zaseban blog ;o)

Nakon dužeg vremena, uspjela sam da odvojim malo vremena i postavim neke slike ;) 

U periodu, dok nisam postovala, pocela sam zajedno sa koleginicom Ninom da pravim rajfove, zapravo svaka pravi zasebno, ali ih objedinjeno predstavljamo pod nazivom Rajf&ŠLUS!





Ovi rajfovi su, zapravo, dio te kolekcije, napravljeni sa moje strane.. 



Osim rajfa na prvoj slici, koji je već prodat, ostali su na prodaju :o) mada i prvi se može napraviti...














Ovaj rajf sa bubamaricama je bio inspiracija za eventualnu dječiju kolekciju... ima nekih ponuda, ali otom-potom... sve u svoje vrijeme.. sada spremamo neke kreacije za Novu godinu, i one će biti postavljene na blogu Rajf&ŠLUS! zajedno sa ostalim slikama. U planu je FaceBook Fun page...

8 коментара:

  1. super ideja,rajfovi su baš ljepi i nekako posebni.

    ОдговориИзбриши
  2. Zdravo Dijana!
    Tvoji radovi su me odusevili!
    Praticu od sada tvoj blog redovno!:)
    Pozdrav, Sandra

    ОдговориИзбриши
  3. zdravo,mislim da ne treba puno reci osim:FENOMENALNO
    izuzetno si kreativna,i izuzetno mi je drago što sam u mogućnosti da pratim tvoj blog.

    ОдговориИзбриши
  4. dobro došla u svet blogera...

    Rajfofe baš nešto ne volim, ali ovi su fenomenalni, posebno mi se dopada ovaj sa bubamaricama...

    Pozz, Oggy

    ОдговориИзбриши
  5. Dali ste zainteresovani za saradnju, imamao radnju prodajemo nakit i svidjaju nam se vaši rajfovi, nas meil salebevana@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala Vam svima, puno puno! Sve Vas volim i ljubim! ;)))))))))))

    ОдговориИзбриши
  7. kuglice pravim od hladnog porcelana,svrati na moj blog, svoj post sam posvetila tebi,jer mi se jako svidio mejl koji si mi poslala

    ОдговориИзбриши